Varning!

För en irriterad sur och arg Ida! Först för att hockeyn gick åt helvete!!!!! Och för att en person gör mig grymt jävla irriterad! Har ni denna på fb så förstår ni va ja menar, kommenterar bara skit och så onödiga saker som ingen bryr sig om! Hon vill få bekräftelse hela tiden fast hon har inga vänner... Jisses! Gå och lägg dig snälla!!! Du är så ointressant och allt blir bara värre nu när Sverige losa styckt!! Men nya tag imon då jag hoppas de blir en enkel match för dom!! Äh nu ska ja vara positiv för nu börjar min älsklings film :D och så har jag bakat negerbollar och P käkar chips :)
25 års fest imon :D på söder! Kmr bli grymt jävla roligt :D och så bjuds de ju på mammas extremt goda smörgåstårta :D
Hörs ! Heeeej!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0