PEACE AND LOVE

Here I fucking come!!!!!

Rihanna, Winnerbäck, Kent, Melissa Horn, Hoffmaestro, Edguy, Skrillex & Timbuktu - kan ju INTE bli bättre!!!!

Va där 2010 men tjejerna. Inte för att vi såg ett enda band förutom Jay-Z så va de grymt roligt! Hoppas bara inte denna gång vi får värmebölja i alla 5 dagar med 50 grader i solen Varje dag, utan några Moln och på allt detta hade vi tältet på en fotbollsplan så skugga kunde ni ju bara glömma så de va sjukt jobbigt men ändå så roligt! Va ju som en tomat redan efter första dagen då ni vet att jag bränner mig sjukt lätt och puckot jag dränker mig i cocos olja alla dagar så ja jag såg ut som en kräfta kan man ju säga ;) va hemskt, de bubblade på min kropp. Bläää! Men va gör de när man är på festival ;)

Så nu får vi förbereda :D bara börja inhandla tält och allt jävla alkohol som man ska ha! Fan jag och Hanna köpte sjukt mkt sist, 5 plattor öl, 2 box vin och 20 st 7.0 cidrar! Vi gjorde fan inget än att dricka, va lite jobbigt faktiskt! Så man va ju nykter ett tag efter PAL :D Aja, haka på vetja! :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0