patetiskt

Skulle leta efter en chris brown låt som jag vet lagt upp här på bloggen för längesen. Så gick tillbaka i bloggen och leta och kom till Juni 2009. Va inte roligt. Satte på låten som jag hade lagt upp och började läsa.

vilket va väl dumt nu efteråt såhär. Visste ju vad som skulle hända. Börja ju böla som en liten flicka vilket är förstårligt egentligen. Jag trodde ett ögonblick där att jag hade glömt bort dig, de va en hemsk tanke! Kmr aldrig någonsin göra de, aldrig, fast tankarna om dig blir mindre och inte lika ofta. Men det hemska jag tycker är att det snart gått 3 årsen du försvann! 3 ÅR! det är sjukt, känns som bara 1 år. Du har ju lämnat ett sånt stort tomrum efter dig.
Vill ha dig tillbaka gubben, vill spola tillbaka tiden! men de vet vi ju att man inte kan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0