Morsning

Somnade halv 6 imorse, sjukt irriterande! Vaknade av att mobilen ringde 07.50 och då va de bara att gå upp,klä på sig och gå till jobbet. Galet trött man va. Och Gud vad jag kände mig ny inom yrket dom första minuterna. Har inte jobbat dagtid på precis ett år! Va ovant, men kom in i de ganska snabbt. Syrran jobbar en våning ner så ska ner och luncha med henne sen. Inte för att jag har någon lunch eftersom detta inte var planerat men snikar av henne eller så ringer jag pappa och ber honom komma med en sallad :) Aja efter jobbet ska jag hämta Boss och Ozzy sen ut till sätra och promenera/jogga! Jag och Annica har antagit oss ett uppdrag, om att vi ska göra ozzy smal så han får ser ut som en riktig chihuahua. Så vi får se om 2 månader ;)

Ne fika rasten är slut. Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0