Lyckad helg!!!

Började med att jag hade sjukt tråkig i torsdagskväll så hämtade upp Patrik och vi åkte till Jimmy och Annica! Vi spelade spel och hade skit roligt och helt plötsligt så va kl 8 på morgonen. Vi åkte hem och sov, gick upp kl 14 och fixade med folket och så åkte jag och handla maten! Hämtade upp dom andra runt 19 på fredagskvällen, åkte ut till stugan och då började grabbarna att grilla så fixade vi tjejerna med potatisgratängen salladen brödet och ostarna. Det blev långbord i köket och där satt vi och käka, prata och hade trevligt. Efter maten tog vi fram spelen och spelade. Jag och Annica började högt men slutade sist, arg jag blev :p slutade spela och vi höjde musiken och vi sjöng och dansade som galningar! Spelade spelet rygg mot rygg! Det lärde katta oss på kräftskiva . Man går upp och ställer sig rygg mot rygg med någon som dom andra bestämmer. Alla får ställa en varsin fråga som kan vara precis vad som helst. Tex: vem är snyggast? Och dom 2 som står mot varandra pekar nu på den man tkr är snyggast och så går Det till tills alla stått och det är verkligen skit roligt att kolla och se va dom tror och tycker! Så kör den på nästa fest hörrni :) man får många skratt. Sen körde vi så oxå att efter man pekat så ska man svara på frågan ärligt om det ställer en sådan fråga.

Jaja, vi körde på hela natten tills kl var 8 på morgon och då gick jag Patrik Anna och Jimmy o la oss i lillstugan. Dom andra drog hem med taxi. När vi vaknade 15 på lördagen så va alla pigga förutom stackars Jimmy ;) men vi bestämde oss för stanna kvar i stugan för att käka mat, dricka lite och kolla på Mello festivalen :D Emma kom förbi runt 19 tiden. Vi spelade med andra ord emot grabbsen och ja vi förlorade även där!!!!! Sen blev jag glad när min favorit låt vann! Runt tolv åkte vi in till Old saints med Jimmy kom inte in för han hade Inge leg så vi drog tillbaka till stugan och starta en brasa och satte oss framför den och pratade :) sen blev de sova! När vi vaknade på söndagsmorgonen så var bara jag och Patrik kvar i stugan :p vi satte oss framför tv för det var massa skidor och friidrott så det kollade vi på hela dagen sen gjorde vi gulasch soppa med mos i, super gott! ;) på kvällen så blev vi sugna på pizza så vi beställde utkörningspizza och de käkade vi tsm med filmen taken som va sjukt bra!!!! Runt 5 på morgonen så gick vi och la oss. Och kl 20 ikväll så blev vi hämtade av Therese.

Så det Har varit en sjukt jävla rolig helg :D skulle lätt göra om den ! :)

Nu film! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0