Lär känna mig!

Här kmr 10 st fakta om mig, så ni som läser och inte känner mig så bra får en chans att göra de :)

Inom kort kmr det 10 st till!

1. Det vidrigaste jag vet är: myror/myrstackar!

2. Jag ÄR beroende av mjölk!

3. Jag blir fruktansvärt arg och elak när jag blir hungrig och det finns inget att äta i närheten.

4. Jag är mörkrädd och kan inte sova om det är tyst. Måste ALLTID ha tvn eller radion på!

5. Jag är väldigt duktig på att ljuga.

6. Sommaren 2011 är den första sommaren som jag var singel sedan år 2003.
Och jag älskar't!

7. Jag har en kudde som heter kuddenussen som jag haft sen jag var 2 år. Man får Inte använda den som en vanlig kudde, alltså inte sova på den!

8. Min första bästa vän träffade jag på 6års. 17 år senare och hon är frtf min bästa vän!

9. Det första jag kollar på hos en kille är hans skor. Fula skor = dumpad.

10. Jag har vunnit SM silver i hiphop!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0