Glömsk!

Syster frågade mig om jag kunde vänta Teo kl halv 6 på kvällen då hon jobbade till 20.00. Ja visste säger jag och somnar då hon ringer och väcker mig 18.10, så va bara att sätta sig i bilen och åka till dagmammman Tess och hämta Teo, vi åkte till min Mammma då Tess ändå går dit efter jobbet då det är så nära så bär kl blir 20.30
Kmr
Syster och ska
Hämta barnen. Då hon säger : men vart är Wille då? Jag bah: VA? Tess; ja du skulle ju hämta Wille
Oxå! PANIK får jag då jag glömmt William!!!!! Ja skulle ju såklart hämta båda två men hämta bara ena! :O asså ja har varit moster i tio års tid men aldrig glömt nån men någon gång ska väl vara den första! Förlåt Wille :) älskar dig vet du :) men iblnd blir moster senil :)

Pussa!!!!


Kommentarer
Postat av: Utby

Fan äru full när du bloggar kvinna? första gången jag läser bloggen och allt är huller om buller :P

2012-03-30 @ 02:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0