Fick jag spela om partiet....

Nu va de längesen! Men har haft mkt.
Helgen som va blev de fest båda dagarna och jag har haft super roligt! Först hos Martin på fredagen sen lördagen va hos chrilluz sen drog vi till emelies pappa! Sjukt rolig!
Sen söndagen och måndagen blev lugn. Tisdags kväll skjussa jag grabbarna och sedan hämta dom igen på Interpool(Micke och Patrik) när det stängde så då åkte vi till Micke och som vanligt blir det fyllemat, fast man får inte kalla deras hemgjorda mat för fyllekäk för det blir snarare resturang mat! Dom tar de som finns i kylskåpet och bara slänger ihop nått och de blir alltid så sjukt jävla gott!!!! Kan ju säga att deras mat dom gör på fyllan är faktiskt bättre än på vissa resturanger, mums! Sen efter de så åkte vi hem och sov.

Senare idag blev jag sjukt sugen på grillat så vi bestämde att vi skulle käka de så vi åkte hem till patriks mamma, tog fram grillen och grillade för första gången i år :D JÄVLAR va gott de är med grillat då! Kan käka de varje dag jag med sallad till ;) efter maten blev de koma och fotboll i soffan! Bra dag!!! Nu blir det massa film!

Tjing :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0