It could've been you

Hej!
Fan så dålig jag blivit på att blogga! Men känner att jag inte riktigt hinner med så de får bli då och då bara tills jag har mer tid :) i tisdags så kom jag på att det är ju fan ön och jag är ledig för en gångskull så skickade iväg ett sms till katta och tur som jag hade så satt hon på tåget på väg hem!!!!! Så vi bestämde oss för att åka ut, hämtade upp henne på syn sen drog vi till hedesunda. Satt i hennes stuga tills vi åkte till ön vid 23. Kom
Inte hem förns skit sent och då blev de soppa sen somna vi. Dagen efter - FY så dåligt ja mådde! Va tvungen att åka hem vid 16 tiden då Nina sluta. Sen blev de stugan.. Skönt att komma bort från stan.
Hade en jävla rolig kväll som alltid jag har på ön med kattaaa! :D ska försöka byta bort onsdagen den sista juli då Brolle kmr!!!!! Wiho!
Förresten håller på att leta som en tok efter en lägenhet, en två!Så om
Ni vet någon, säg till :)!!!!!! Aldrig en etta igen, aldrig!
Ne nu måste jag kila igen :) kram alla!!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-08-16 @ 08:48:57
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0