Yääääy :D

Herregud vilken kväll :D vi drog hem till Martin på fest och hade så jävla roligt! Vi spelade ett skit roligt spel som gick ut på att man fick en känd person så skulle man fråga frågor och tillslut komma på vem man va :D sen iaf drog vi alla till Interpool där man träffade massa kändisar ;) och så spelade vi dart. Efter det så drog vi hem till mig på EF. Och gissa vem som va med på den, jo Hanna Palmu :D asså de va nog närmare ett halvår sen jag ens pratade med den donnan och vi som alltid pratade 3 ggr om dagen i telefon om vi inte var med varann då! Så vi hade mkt att ta igen :D va så jävla kul!!! Lönnart kom förbi oxå :) iaf så vaknade jag upp i soffan med chrilluz bredvid mig, Johan sover på golvet och Patrik och Anna ligger i sängen :p just nu sitter jag i duschen iaf, ska snart gå ut med boss :) sen ska jag äta min soppa som jag längtat efter ända sen i onsdags!

Kvällen igår va en utav dom bästa, hade så JÄVLA roligt :D !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0