VM GULD

Herregud vilken match! Fast ska jag vara ärlig så sov jag igenom alla perioder tills Nina skriker rätt ut dom sista 30 sekunderna från tredje perioden! Och efter de uppvaknandet så satt jag fast klistrad framför tv och skakade som ett asplöv! Har aldrig varit så nervös i hela mitt liv!!! Sen när han slänger in pucken i mål så skriker vi i fulla muggar så hela jävla huset lär ha vaknat, vilken känsla de va att få se så dom som missa de, stackars er.

Nu ligger jag i sängen och väntar på att klockan ska bli 8 så jag kan få parkera bilen. Finns absolut aldrig nå parkering och skulle de finnas så måste man betala 5 kr/timme vilket är sinnessjukt! Ha ALDRIG bil om ni bor mitt i stan.

Hej påre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0