min hemliga kärlek

eller den är ju inte så hemlig egentligen ;) sitter och lyssnar på Justin Bieber medans maten ska bli klar. Är i bomhus så har lägenheten här för mig själv. Har ju internet här och Dator så sitter och laddar hem massa filmer och American Horror Story, började kolla men fick stänga av när jag skulle börja kolla på 3 avsnittet för då berättar största syster att en bekant har hoppat från fjärde våningen och försökt tagit livet av sig, läskigt!!! men hon kmr klara sig förutom en bruten nacke osv osv! Tycker mest synd om Nina som är bästa vän med henne. ajja iaf så tkr jag att serien verkar lite konstig och jag som har så svårt att koncetrera mig men jag ska den va ju lite läskig trots allt plus att alla säger att den är skit bra så ska fortsätta kolla!

ska fortsätta nu att leta filmer att ladda hem, lyssna på min Justin och sen käka sen blir det film mys hela natten lång :D

ni måste ju erkänna att han är supersöt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0