är det såhär det ska vara

findricka med film är inte dåligt en sån här kväll.

jag fattar inte att jag bara kan glömma honom! kan någon snälla slå mig hårt i huve så jag tappar minnerna ett halvår bakåt. Det skulle vara de bäst så att när jag ser honom eller när han väl skriver så bah: who the fuck is that? Fast sen skulle ju jag försöka att börja prata med honom iaf för jag skulle ju falla för hans utseende vilket fall som helst så kanske är bättre och inte få den där smällen i huve?

Men när jag väl får vara med honom så svävar jag på rosa moln bokstavligt talat, så söt är han då! Sen poff så är det bortaa. Vad gör JAG för fel? Kan någon snälla tala om de för mig :)

En sak jag verkligen inte förstår är hur man kan tacka nej till kärlek? Hur kan man vilja att vara ensam och gå runt till 10 tals olika tjejer vecka in och vecka ut? Varför inte vara med en tjej som skulle ge dig så mkt kärlek du inte kan förstå. Är inte det mysigt och underbart? Fast hallå! Man måste ju vara intresserad för det första för att kunna bli kär och vilja starta en relation och de är väl där problemet sitter hos honom att han inte är intresserad av mig på det viset :/

ibland är jag bra puckad :P

nu ska jag va tyst, de är jag bäst på :D

Imon blir det femton supar iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0