Uppe med tuppen

Godmorgoooon :)

Har varit vaken nu i en halvtimme och funderar om jag ska gå upp och göra frukost eller om jag ska ligga en stund till.

Vill ni veta en mysig sak förresten? ;)
För första gången i hela mitt och Boss liv tsm, som varit i 1 år och 7 månader så har han sovit i min sängen HELA natten och han sover här än :) kan nog bero på att balkongdörren har varit öppen hela natten oxå för kan lova er att går jag upp nu utan mina täcken så blir jag nog en isbit :p så nu har jag konstaterat att är det minusgrader hemma så kan Boss sova tsm med mig annars går det inte då han svettas och ligger och trycket emot balkong dörren :) min finis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0