Aj aj aj

Häromdagen så lyckades jag snubbla på en bil så jag ramla rätt ner i backen med vänster knät först! Nu 2 dagar senare så är det faktiskt blått och gör SKIT ont om man bara petar lätt på knäskålen! Jag kan ju gå vanligt men när jag väl sätter mig så känns det i knät som man verkligen överbelastat det. Och ska jag gå upp och ner för trappor och böja knät gör det ont och känns som de är nått i knät. Sen nu tröck jag lite lätt på de och de kändes som det är typ grus under huden? Hallå, va ska ja göra :( ? Jag har läst på internet om knäskador och de passar in på mig men en viss person här tror att det inte är nått -.- men han ska få se :p

Nja men får se va ja ska göra. Har skickat iväg ett sms till en ssk på sjukhuset så får se va han säger :)

Hedddååååå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0