VET INTE

Känner att ja måste skriva av mig lite...

vet inte alls vad ja ska göra, hur ja ska göra!

jag letar lägenhet för fullt men finns inga, när ja ska flytta ihop med någon karl då hittar jag ALLTID fina och bra lägenheter men nu när jag är ensam då finns de inga, kul.. Jag vill ha något eget nu!

jag vill samtidigt bort härifrån, inte flytta ifrån Gävle helt, de skulle ja inte palla. Men att bara kunna veta att man kan dra någon helt annanstans när som helst skulle va super!

mitt liv har blivit helt upp och ner vänt på en kväll bara o de känns lite sådär............
åh blir tokigt o detta inlägg va inte så roligt o läsa va :P väldigt konstigt o hoppigt men sån är jag.

i helgen blir de grabbfest Igen... 15 killar och så kmr vi 3 tjejer, herreguuud! men de blir säkert roligt..
jag är inte så peppad men förhoppningsvis kmr de väl.
Just nu vill ja bara hem och hoppa i sängen o mysa med Boss <3 !!!!




We're stuck where we are...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0