KILLAR ÄR BRA MEDICIN IBLAND

ja saknar en kille, inte saknar så som ni antagligen tror nu. Detta är en kill kompis som alltid gör mig glad genom att bara prata och va go typ! Han får mig alltid glad genom att inte göra nå. Nu var de någon vecka sedan vi prata och det är det jag saknar. Att kunna ha möjlighet att vända mig till honom.
Han har hjälpt mig glömma många saker jävligt fort denna sommar och när jag har de jobbigt så pratar ja med honom o då lyser hela mitt liv upp sen äre bra typ. Han är den enda som har kunnat gjort mig riktigt glad och gjort så jag glömt mitt x så ni kan ju bara tänka er vilken bra medicin han är :)
ni alla borde kunna få prata med honom när ni har de jobbigt för han är en klok karl som gör så de trista i vardagen försvinner.
Sen finns de ju en till karl som gjort så jag glömt saker fort denna sommar men han är bara knepig och svår att förstå sig på men att utveckla känslor för denna lilla knepiga karl gick jävligt fort fast han är så knepig :P han är förbannat roligt och förbannat jävla snygg :) han vill jag ju ha men han är en sån där förbjuden frukt, ni förstår ;) .
men kämpa ska man väl men jag orkar inte, ja har iaf en liten del av honom här hemma, haha. Ne ni så är de me de. Söta killar dom här :) !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0