Fan fan fan vilken ångest!! Har ju lovat m...

Fan fan fan vilken ångest!! Har ju lovat mig sj att aldrig sätta min fot i andersberg! Men vet ni va ja gjort nu då? Ja har satt upp mig på en lägenhet, tack o lov är de inte på vinddraget! Utan de hette regnbågsgatan , ligger brevid men bättre än VD! Iaf så är denna lägenhet på bottenvåninen med ganska stor altan/uteplats! Ja tkr de är bra för Boss skull som kan sitta ute hela tiden när vi inte är ute då :) sen så är à-berg ganska så bra för de finns mkt skog o ja tänker inte sätta min hund mitt i stan så han får bo o gå bland betong hela tiden! Aja ja vet inte va ja ska göra, helst av allt vill ja bo på Brynäs! Husen vid stenebergsparken men som ligger mitt emot munken el den där grekiska resturangen! Haha fattar ni då ;) men de kmr ju aldrig ut nå bra jävla lägenheter på direkten för ja Är ute hela tiden men kmr ju bara upp skit i hamrånge el hedesunda typ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack!

2011-09-18 @ 01:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0