TRÖTT

Soomna runt 8 imorse gick upp 12 och såklart så ska man ju få jobba inatt. Så är TRÖÖÖÖÖÖTT!!
10 timmars pass here i ccome! men de är väl behövligt!
HAr bar varit ute i skogen med hundarna idag sen har vi varit hos mamma en snabbis och nu är vi bara hemma. Nina ska få skjussa mig till kalkongården, hehe, snart :)

Och snart är det lööööördag! det betyder party!!!

just ja, när jag var på fest hos Matte för ett bra tag sen kom det dit ett gäng brudar som ja inte visste vilka de va, super trevliga! Kom iaf fram en tjej o börja prata vi adda varan på fejan och alldeles nyss har vi bestämt att vi ska hitta på nå nästa veckan :D har bjudit me henne på festen på lördag oxå, alltid roligt  med nya människor :D
roligt att man kan börja prata sådär bara utifrån att man aldrig någonsin sett varan :)

ajja, nu ska jag ut med hundarna sen ska väl ja åka och worki worki. Just ja om ni har tråkigt så är det bara smsa mig natten lång :)

Puss


Kommentarer
Postat av: L

SNYGGINGAR!!!!!!!!!!!!!

2011-10-14 @ 19:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0