MIN KÄRLEK

Festen igår var så jävla rolig! Det blev interpool och där träffade man många gamla godingar :D

Nu ska jag gå och mysa med min älskling! Han är det bästa köpet jag någonsin gjort.
Jag är aldrig ensam, han finns alltid vid min sida och kmr vara där tills livets slut.
Han lyssnar alltid, får dock inte så mkt kloka svar av honom men han lyssnar iaf. Är man lessen så finns han där och tröstar. Får tusen pussar om dagen och han kmr aldrig trötta på att ge mig de. Bara genom att kolla på honom så blir man glad. Han skyddar mig mot karlar ;) Han är det finaste som finns på denna jord. Vi kmr gå tillsammans genom livet, han och jag.



















Det är vi som översätter världen <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0