livet har drattat i backen

mitt liv går inte bra nu!

Idag så dog min dator bara, kul va? NEJ!
Men Tobbe ska försöka hjälpa mig så jag slipper köpa en alldeles ny en och de är ju skönt!

Imorgon är det en stor dag för mig iaf, jag eller vi alla ska hålla tummarna för att tjejen kmr tacka nej till lägenheten så jag får den istället!!!!!!! Jag behöver en lägenhet nu ju ! För på gavlegårdarna är det helt omöjligt att få en lägenhet på nu iaf, finns absolut inga lägenheter på direkten länmgre och har så lite poäng så de hjälper mig inte ett dugg!! så GG kan vi glömma så jag hoppas verkligen att jag får den här lägenheten!!!! snälla gode gud, jag ber ! jag gör verkligen vad som helst om jag får den!!!! :D det skulle vara så perfekt!!
Jag och Boss måste ha vårat eget nu :( sså snälla. håll tummarna!!! För någon gång kan det väl gå bra för mig i mitt liv också!!!

Nu blir det soffan med Boss <3

Puss

Jag saknar dig mindre och mindre, det kommer annat i emellan och det är bra
jag saknar dig mindre och mindre, jag har glömt dig en vacker dag, Nisselasse :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0