KÖPIS

Jag vill till köpis ja men min Emma svarar ej på mina sms längre :P
Vill köpa en halsduk och en mössa så jag är förberedd till vintern! Ser så mysigt ut med stora halsdukar..

Om Emma inte har lust kanske någon annan har ? :)

I helgen iaf så blev de mys på fredag med Emma & Nina. Vi kolla idol, käka godis och chips! Sen åkte vi ut och åkte bil runt runt överallt sen fick jag lite nattmys :) !
Lördagen blev de öl med Emma & Nina, vi gick till Rick (?) spela och umgicks med grabbarna där sen blev det interpool med biljard! När dom stängde så åkte jag och Emma och käka med Kritan :) Sen slockna jag hemma på 1 sekund typ. Igår så blev de absolut ingenting, hade så fruktansvärt tråkigt! Gick på långpromenad med 3 hundar, de va de som hände. El ja, snacka med Tobbe i 2 timmar i telefon :D Men idag blir det andra bullar!
HEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0