Karlar är bra underliga dom.

Vet ni vad jag och Emma har konstaterat nu.

Karlar dom blir så jävla sur när vi tjejer säger ifrån att vi inte kan göra något just nu för att vi kanske är upptagna med annat, men gärna någon annan dag säger vi så snälla som vi är. Men ne de går ju inte för sig för då jävlar blir det andra bullar, då blir dom sura/förbannade för att vi inte släpper det vi håller på med för att dom öppnar sin mun. Hallå vi har väl ett liv vi också? inte fan går vi runt och tänker och hoppas att ni kanske ska höra av er just idag och därför sitter vi bara hemma o väntar, haha! Kan ni ju fet glömma!
Vi kmr till er när vi vill och har lust. Vilket iförsej var ju inatt men de sket sig ändå! Men det funkar inte så grabbar ;) !



Sen fick jag de här nu av en arbetskompis:
O fan,visste jag inte,tråkigt att det blev så,men du finns i mina tankar,du var är en jättebra arbetskamrat ! Saknar dig ! God natt sov gott ! Vi hörs !!!

Gulligt va :D !! Han var ju världens goaste han :)

ne nu ska jag sova, för mer blev de ju inte!

1 årsen min farmor försvann <3 Hon fick ligga på ortopeden i 36(?) timmar innan hon ens fick komma på operation, jävla skit sjukhus skit! Operationen klara hon men när hon kom ut till UVA orkade hon inte längre :( Vi saknar henne så mkt <3 ! Du kmr alltid finnas i våra tankar älskade farmor <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0