JÄVLAR va arg jag blir!!!!!!

JAG HADE MIN MOBIL I NÅGON JÄVLA DOCKSTATION HELA KVÄLLEN SÅ FOLK GICK OCH HÖLL PÅ MIN MOBIL HELA TIIDEN! JAG HADE ÄVEN BERÄTTAT FÖR MINA KOMPISar OM DIG , ATT DU VA SÅ JÄKLA SÖT BLA BLA BLA ALLT  OCH EFTER DE SÅ SKREVS DE KNÄPPA SMS TILL DIG FRÅN MIN MOBIL MEN VILKET DU INTE FATTAR ATT DET FAN INTE VAR JAG!!!!!!!!!!

jag tycker VERKLIGEN INTE att jag är gävles snygggaste brud tex så skulle ALDRIG falla mig in att skriva så om mig ens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PATETISKT ju! sen att du tror nå helt annat är tråkigt för mig och att jag bett om ursäkt. så jävla tråkigt men så är livet.

håll käften om allt hädan efter och ha alltid din mobil brevid dig, helst i handen!

åååååååhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¤¤%66983534%#¤%#¤TEIgp'ojmrekölyn'å6v rouhyfgbmlöv

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tkr de är dåligt och tråkigt! :(

2011-10-31 @ 18:22:33
Postat av: Anonym

Ja då är vi två!

2011-11-01 @ 04:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0