jag kan, jag vill, jag ska.

Mitt drömyrke är antigen Polis eller Ambulansssk.
Just nu känner jag att jag vill jag bli Ambulanssk. Därför ska jag ansöka om att få börja på Komvux då jag har många ämnen att plugga upp innan jag ens kommer kunna söka mig in till högskolan. Kul. Nej.
Jag får skylla mig själv att jag sket i skolan och skulle jag få göra om någonting i mitt liv så skulle de definitivt vara att få gå om gymnasiet. Men så kommer aldrig fallet bli så man får hålla sig till verkligheten och bara acceptera att jag måste plugga på komvux några år innan jag ens kan söka mig vidare. Thats life.
Iaf så tänkte jag börja att söka till ämnerna: Matte A & Engelska A. Sedan blir det ju Matte B & Naturkunskap B. Det SKA jag göra, jag ska KLARA det så äre bara. Och med den intsällningen så tror jag på mig själv på att kommer fungera. Jag vill inte vara fast på något äldreboende hela mitt liv eller sitta i kassan på konsum. Jag vill plugga och bli något. Jag vill bli det jag har drömt om sedan flera år tillbaka, så varför ska jag lägga ner den drömmen? Fan man får ta sig i kragen och kämpa annars händer de ju ingenting här i livet.


Kommentarer
Postat av: Katta

KÖRRR bara du KLARAR det gumman!! <3

2011-10-14 @ 10:11:33
Postat av: j

du kommer aldrig kunna sitta i kassan på konsum :P

2011-10-14 @ 11:26:02
Postat av: Anonym

tack gumman :) <3

2011-10-14 @ 16:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0