Ibland känns de jobbigt..

Tänker tillbaka hur allt va. Jag ångrar hur jag va, hur jag betedde mig emot honom, jag ångrar det så oerhört mkt! Jag fick min chans med kanske en av världens finaste karlar och jag sumpade allt så jävla styckt! Men gjort är gjort men jag vela visa en sista gång vem jag egentligen var men han hade såklart lessnat. vilket är förståeligt ! Man inser inte vad man har eller hur illa man betet sig förns allt är försent! Vilket jag verkligen har lärt mig nu kan jag ju lova!!!!! 1 juni miste jag verkligen det som var guld värt för mig och jag är frtf ledsen och kmr nog alltid vara ledsen för det, för ingen har någonsin betytt så mkt för mig någonsin. Han kmr göra någon annan väldigt lycklig och hoppas hon uppskattar och tar vara på det! :) för är han lycklig kmr jag vara det också innerst inne fast det är lite jobbigt :) saknar honom bara just nu. :)

sköt om er allihopa :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lär av dina misstag o gör annorlunda nästa gång!

2011-10-22 @ 15:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0