hej

i lördags blev det ju Halloween fest hos Desirée på Gävle strand, SJUUUUKT fint dom hade i lägenheten asså, grymt avis! Gå in på hennes underbara blogg när ni ändå håller på (tryck på namnet).
Efter förfestandet där så drog jag och Emma ner till interpool, fick skjuss av Marran! Så jäkla snällt! På interpool va det sjukt mkt folk men det var inte så roligt som jag hade hoppats, Emma försvann med Anna någonstans så då drog jag hem, somna på 2 sek :). Helt ok kväll förutom alla jävla cp sms nån skickade, sry!

Nu ska jag snart byta om och fixa midå jag ska dra till IKEA och förhoppningsvis köpa lite möbler till lägenheten som jag flyttar in om 2 veckor. jag längtar sjukt mkt och jag känner på mig att dom här 2 veckorna kmr gå väldigt sakta. Det brukar ju gå extra segt så fort man längtar till nått.
Sen blir det ju owes också, man hittar alltid något fint där! :)

Och såklart är ju jag dunder förkyld :( stackars mig!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ni gömde er bra när ni hade kisspaus ;)

2011-10-31 @ 13:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0