GODNATT

Tobbe ringde och berätta om matchen att vi vann, va ju asroligt o höra! Kollade bara en stund tills det blev 1-1 då blev ja så sur så ja bytte! Efter vi lagt på så blev det lite prat på facebook, alltid lika trevligt ;)

Nu ska jag ut med Boss sen blir det fan OC för hela natten plus att jag funderar på att göra ett sista försök genom att raka Nero för han är så ful i hår :( ! Ska dra nu ja. Puss.

Snyggingen
: Ha ha :):) ja du får väl fråga vidare imorgon :):) och sen så får du väl tjata lite på mig i veckan så kanske jag dyker upp på lördag :):)

Jag: men du ska dyka upp ;)

Snyggingen: Det beror ju helt på om du tjatar eller inte :-D:-D

Fan va jag ska tajta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0