FREDAG NATT

torsdags kväll kl 21.30 började ja kolla på serian the o.c ! vilket slutade med att jag slutade kolla kl 9.00 på fredags morgon, jag är fast!!!!!!!!!!!!!! jävla ryan va seixg han är! men nu har ja ett dilemma, fick hem skilda världar boxen volym 3 idag oxå, vilken ska ja avsluta först???

ajja, la mig kl 9 på morgon, vakna kl 15.00 då var de bara att underhålla boss och duscha, fixa mig tills kl 18.00 då ja va tvungen att åka hem till emma och när ja skulle åka så hade min mobil dött !!!!! helt utan anleding, så tro att ja blev tokig eller!???!!!! fick iaf låna syrrans mobil som min mellersta syster skulle fått egenltigen men hon är så snäll så ja fick den ist, så de va snällt <3 vi åkte hem till theresia och började dricka, bandidos och hell angels kom så de va intressant! nu är ja hemma efter en ganska dålig kväll :( blev inte riktigt som ja tänkt mig, blev sårad och ringde Tobbe från sthlm! han hjälper alltid mig :) det är ja hemskt glad över! ska ringa han imon när ja vaknar! :) för han får mig ALLTID på bra humör och får mig alltid att skratta!! och imorgon kvälll blir de kanske öl med min bästa syster Nina och pojkarna ifrån valbo :D jag längtar !!! :) kmr bli gryyyyyyyymt kul!!!!!!!!!!

nu ska ja nog kolla lite o.c sen skilda världar kanske ;) haha, puss!!!
natti nattiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0