Ett jävla åkande!

Började med att dra till Västerås för att dumpa av syrran där och sedan åka hem igen! När vi väl kom till Gävle så kollade vi på idol av de lilla som va kvar sen drog vi ut med bilen igen och åkt runt runt och kollat på fyllon och även skjutsat ett par st :) skönt och veta att man kmr vakna upp pigg imon! Hihi! Träffade ju även på fröken jutterström! Va skit roligt , hon tog mitt nr :) sen blev boss helt kär i Kim så hon fick åka med oss hem till Anderberg där hon hoppade av och gick hem, boss blev förkrossad ;) nu ligger jag och boss i sängen och myser iaf! Är trött efter över 30 mils åkande! :) men de har varit kul då jag och Emson pratat om allt och skrattat :)
Kan berätta att hon är världens finaste! Har alltid roligt med henne och så fort de händer något roligt,hemskt,tråkigt,mysigt så är hon den första jag ringer! :D <3
Aja, imon är det våran tur att vara fyllon , hihi! Hoppas att vi får fint sällskap av grapparna bara :p

Pöss!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0