9 TIMMAR KVAR!

tills säsong 2 av OC är nerladdad ;) fast det går ju betydligt fortare än så men iaf. jag längtar så ja kan dö asså, ja är besatt av serien, av ryan ! haha.

Idag har vi lunchat ute i solen med alla hundar sen varit till kusin Sanna och fikat och spelat wordfued vilket jag suger på nu, ja har tappat orden :( !
sen har jag fixat internet här hemma,äntligen(hos tess) så  nu laddar ja ner många bra filmer så ikväll/inatt blir det film/serie maraton!!! sen ska jag sätta klockan 6 varje morgon nu för att gå in på GG o söka  lägenhet för nu ska ja flytta!! jag ska hitta nån mysig lägenhet för mig och Boss <3

I helgen är man bort bjuden till Niklas som bor bakom interpool så vi får la se :D
Många roliga grabbar :D
!

Boss ska ha mat, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0