Tröttmössa

Är ensamt hemma men de har ju bara gått någon dag så har inte hunnit vant mig.. Igår blev de iaf bärs med Micke och Patrik hos Micke. Vi tog taxi ner till interpool, drack pilsner, drinkar och spelade biljard vilket jag gjorde för första gången i mitt liv! Va sjuuuukt svårt och grabbarna va sjukt duktiga så ni fattar ju hur de gick för mig :p men de va roligt! Sen när de stängde drog vi hem till mig och spelade guitar hero, drack amarula och käka chips. Micke drog senare sen lagade jag och Patrik mat! Köttbullar på burk , han sa de va gott ;) sen blev de film sen somna jag! Tror kl var närmare 7 då! Gick upp halv 3, gick till försäkringskassan sen hem! Han gick nyss och jag funderar om jag ska laga mat eller skita i det? Inge roligt att äta själv alls!!!!! känns så onödigt.
Ikväll blir de tvspel, film och tv :)

Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0