Ojojoj

Har nog aldrig hänt i mitt liv att jag varit uppe kl 7 och tvättat! Så någon gång lär väl va den första. Måste verkligen ta hit min tvättmaskin!

Idag är det onsdag och jag tänkte försöka få hit min mikro så jag slipper värma allt i ugnen, tar sån tid! Och mer än så har jag väl inte planerat.

Oh just ja, finns en människa på denna jord som kan allt om ALLA filmer. Denna människa har fått mig att titta igenom alla 6 stars wars filmer och dom var såå bra! Och inatt fick han mig att titta igenom Matrix filmerna och dom var såå bra :D film historia som han brukar säga. Hehe. Asså jag tyckte Niclas var en film "nörd" som hade sett dom flesta filmerna men den här unge herren är tusen ggr värre och har verkligen sett alla! Jag är impad. Han kan tillochmed alla jäkla skådisar. Så jag rekommenderar iaf dom filmerna om ni inte sett dom men för guds skull, va koncentrerad ;))

Tänkte plocka lite nu och diska, duktiga jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0