Lyckat!

Nu efter 3 dagars festande så kan jag säga att Gud va skönt med söndag ;D
I torsdags blev de Old saints sen freda åkte vi till Micke, gjorde tacos och kollade på idol. Efter gick vi till chrilluz sen interpool sen efter festade hos chrilluz till 7 på morgonen! Och igår blev det fest hos mig! Fan så roligt jag hade det!!!!! :D vi va 18 st här i min etta :p men de gick så bra så ;)) blev olearys efter tolv sen när de stängde så gick vi och köpte massa pizza sen taxi hem till mig där jag märker att jag inte har någon nyckel!!! Panik ringer till mamma kl 3 på natten och hon kmr med extra nyckeln <3 hon är snäll min mamma! Iaf så blev de pizza och film med Micke Nina Linn Patrik och chrilluz! Dom gick väl hem vid 5 ? Parrik och Patriks kompis Linn sov kvar, skit go tjej :)

Skjutsade hem han nu men ska hämta honom senare för han ska göra potatisgratäng som jag beställt :D lycka!!! Nu måste jag städa och kan lova er att det är sjuuukt med brukar och disk! Fy så tråkigt men de gör jag gärna efter en lyckad kväll :))

Pöss!!!!


Kommentarer
Postat av: À

Vi hade så jävla roligt gumman!!!! De lär vi göra om!!!!!!!!

2011-11-28 @ 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0