Jobbigt läge

Jag är så förvirrad! Och jag är så stressad med allt! Flytt imon, Nina och Annica hjälper mig <3 har saker hos mamma, i stugan och hos Therese! Så de kmr bli ett jävla åkande! Ska försöka hinna ut till Ikea också förhoppningsvis om min ekonomi tillåter det då jag måste ha sjukt med bensin och hyra släpvagn :( men måste ju! Så de kmr nog ta mååååånga timmar imon.... Sen ska man packa upp skiten också :( uh ! Måste ju ha en borr, jag kan inte borra! Aaahhhh!! Hur gör jag då? :(

Nu till nå annat! Jag vet inte hur jag ska göra med allt? Ska jag kämpa eller inte? Tkr jag kämpat lite sådär svagt någon gång ibland och de verkar ju inte funkat. Jag vill ju så gärna! Jag har velat så jäkla länge också... Det är ju jag som måste ta steget och funkar det inte så gör det inte men då har ju jag försökt och iaf fått ett svar ist för att gå runt och fundera och aldrig få ett svar. Gash :(

Nu blir det packa lite till sen film :D pöss!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta steget o kämpa.

Du kan inget vinna om du inte kämpar o försöker, du kanske vinner högsta vinsten!

Säg till om du behöver hjälp med båt <3:at!

2011-11-14 @ 23:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0