Frtf arg

Har ni blivit "anklagade" för något ni inte gjort? Och personen ifråga som blivit "utsatt" för vad de nu kan vara varken lyssnar eller tror på er?
JAG har och det är jävligt irriterande! Jag har verkligen försökt med allt men han vill inte inse, känns som de handlar om något annat för såhär arg kan man inte bli efter allt jag försöker med! Va fan ska jag mer göra?!!? Jag vill inte släppa skiten heller eftersom JAG VET ju att det inte är jag som gjort de och vill inte få skiten för de heller!!!! För är man så jävla angelägen om att bevisa att de inte var en sj så fattar man ju att de inte va den personen! För hade man gjort de hade jag erkänt de och gått vidare!!!!!! Gash va arg jag är!!!! Kan karln snälla vara så snäll och inse det :( för detta är inte snällt emot mig heller!! Vad ska ja mer göra?!?! Emma kan bevisa att de inte va jag, kmr du förstå de då eller skiter du bara i allt?!?!?!!!!

Iaf så har väl min dag varit sådär pga allt! Handlat lite på Ikea sen åkte ja hem och sov sen åkte jag och hämtade Patrik och Micke och vidare till Max för att dom skulle käka :) sen åkte ja till jobbet och nu sitter jag här! Jättelugnt nu och snart får jag gå hem! Längtar tills ja får sova för då tänker jag inte på honom!

Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0