ÄNTLIGEN!!

Vilken jäkla dag! Trodde den aldrig skulle ta slut. Det började med att jag fick hyra en släpvagn sen vara bara att lätta sig igenom allt! Först saker hos mamma och pappa, sen vidare ut till stugan 2 ggr och sista Therese! Och upp och ner för alla jäkla trappor, pust! Men vi lyckades vi 3 tjejer :) sen blev de Max för det hade vi förtjänat och sen Ikea, där jag gick lös! Men de behövdes.. Köpte fina vita gardiner som INTE passade in här då dom är för stora och fönstren för små så ska ta bort dom och sätta dit vita panelgardiner Ist, kmr bli mkt finare men får se ut som de gör så länge! Sen har jag Inge matbord så om ni vet något så hojta! Är inte klar än för måste borra upp hål i köket så jag kan sätta upp gardiner, sen ska två hyllor upp över soffan sen ska jag bara hitta en stor tavla och ha efter garderoberna :D sen är det färdigt!! Pappa kom och hälsa på och han tyckte de va så fint så, sen senare nu på kvällen kom Micke och Patrik förbi en stund. Nu ska jag ut med boss sen åka bil fram och tillbaks! När jag kmr hem så ska jag koppla in internetsladden in till ps3 så får det bli Call Of Duty inatt:) Puss heeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0