SUPER DAG

Malin och jag har haft det riktigt mysigt idag. Först satt vi här hemma och sola sen åkte vi och köpte kebabrulle och åkte ut till stugan och mös där :) Bozz badade som fan har aldrig sett honom så tokig i vatten som då, va roligt att se.

Vid 4a åkte vi hemåt och vi bestämde oss för att åka till jennys hund och katt o kolla på borstar som tar ända ner liksom om ni förstår. Frågade personalen o dom visade en som va skit bra som jag verkligen skulle behöva med den kosta 400 kr!!!!!!!! jag dog typ. Blev min gamla kam ett tag. Efter så gick jag och Malin på en promenad här i bomhus sen åkte vi och handla kött och skit god sallad till som Malin gjorde! Vi grillade och mös utomhus <3

Vi började även prata om att vi inte har någon hobby som dom allra flesta har, haha. Så vi kom fram till att vi båda var ju intresserad av hästar en gång i tiden och varför inte åter få det intresset tänket vi så nu ska pappa kolla upp om det finns någon vuxen kurs på travet som vi kan gå :D Wiiie jag längtar faktiskt! Vill ju ha nått att längta till, nått att göra, nå roligt! Hoppas hoppas det finns nu då bara.

Nu tänkte jag göra nått, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0