SOMMAREN 2011

vill göra så mkt så jag vet knappt vart jag ska börja!

Men i sommar blir det iaf roadtrip med tjejerna, vi drar till GÖTET !!!!!!!!!! Asså förstå partylivet där, uteställerna. Kommer ju blir kanon! Och så peace and love som ja hoppas på att jag har råd, hihi! Vi brudar kmr isf äga eller hur mina ärtor ? :D

hmm, vad mer? Stockholm jag och älskling och så blir det nog götet också bara vi och Bozz såklart :) ullared och myspys!
Sen vill jag ju gå på getaway här i gävle, fatta va skönt ! Då tältar man ju där och så åker man hem o duschar sen o fixar sig för nästa dag! Jag Niclas Matte Linn ( haha synd matte ;) och såklart Nina, Malin, Malin 2, Annica, Jaana, Katrin och så följer väl några mer med, Niclas få fråga runt också :D HaAHA nu har jag liksom bestämt att ni ska med ;) kmr ju bli apnice det också!

och de mysigaste kanske, CAMPA :D jag älsk och bozz <3 uppåt i sverige med fiske och grejer!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: J

vi kommer ha så jäääääääääääävla roligt :D

2011-05-12 @ 15:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0