SNART HELGMYS

Dagen började med att vi satt oss på altan och solade ända till kl 4, va sjukt stek hett! I bomhus är vädret alltid fint, så synd för er andra! Efter solningen så gick vi in och bakade kanelbullar och dom blev helt delicious! Är värsta hemmafrun ja ju.

Niclas kom hem och började göra ungspankaka, hur gott är inte det då? sjuuuuukt längesen jag åt det. Sen blir det film och mys. Längtar som fan tills imorgon då vi packar oss in i bilen och åker till stugan :D Åh så mysigt där ju och bozz älskar att vara där, han får ju vara ute hela dagarna, springa som han vill och bada :) Sen är det ju så mysigt i våran lill stuga med våran säng och ljus överallt och massa skräckfilmer och mina böcker (har fått nå fel, då jag är helt tokig i böcker helt plötsligt)! Ska knäppa kort så ni får se hur det ser ut, mkt litet men så jääääävla mysigt! Passar oss 3 alldeles perfekt! Sen ska vi ju självklart grilla och åka båt <3 Imorgon ska vi göra färskpotatis med grönsaker man vill ha i foliepaket och grilla dom så, blir apgott det kan ni testa :)

Sen fick jag hem mina 3 hundböcker idag :) Så nu jävlar ska det tränas och bozz ska bli ännu duktigare än va han redan är och snart ska vi börja på kurs ju, kmr bli awesome!



öhm, nå mer har jag inte att säga tror jag. Inte mer än att vi ska gå på visning av ett hus i Hedesunda :D wiiiiihoooooo! Jaja vi ska bara kolla men alltid lika kul :)

Nu blir dte mat, pöss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0