NY DESIGN !!!

Visst är den snygg? :D som jag längtat!!!!
Tack till Josephine som är grym på att göra bloggdesign!

Förutom det så är mitt liv skit just nu.
Söndags blev de ju att åka til vetrinären med Bozz som kostade 2000 kr, idag kommer en granne till mig med Pysen och frågar va han gjort på örat, han har nå jävla köttsår som blöder och är svullet och allmänt äckligt! Så ska ringa till vetinären :( Sen när jag är på väg till bilen så stannar min andra granne mig och ber mig titta under hennes stentrall för det ligger en död katt där, och vem är inte det då? JO MIN Zeke-Bertil <3 som jag saaaknat honom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! han var ju världens goaste finaste underbarast söta lilla katt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! asså fan va mitt liv suger hårt! Vem ska drabbas här näst i min närhet, min 3dje katt Zack kanske? Eller vrf inte jag?

ne du livet är inte så roligt nu..
Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Zelda

Varför var ni till veterinären med han?

2011-05-24 @ 19:56:27
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/
Postat av: ida

med Bozz ? Han fick bara på några timmar stora utslag runt ögonen, haken, ljumskarna, magen och pungen som blödde.

2011-05-24 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0