LIVET ÄR HÅRT

Idag betalar vi 6500 kr/månaden på ett Hyres radhus! Vi har "renoverat" hela radhuset. Tapetserat varje rum, lagt nytt golv och vi kmr ju inte ens få ett tack för det... Så jag är så jävla less på att betala så mkt i månaden för ingenting liksom! Jag vill så gärna ha ett eget, ett som man kan fixa och pyssla och göra fint och då gör man det åt sig själv, man vet att man får pengar tillbaks för det. Jag har hittat ett jättefint radhus i valbo. Eller invändit är det väl inte så fint men området. Invändigt är det byta kök och tapeter. Golven ät fräscha och badrummet på övervåningen är kaklat och så finns det en toa där ner som är våtmatta/våttapet men de spelar ingen roll den är så liten och man får väl fixa det någon gång liksom. Utrops priset är 550 000 vilket jag tkr är ett bra pris för det ser verkligen inte hemskt ut i själva radhuset. Det är sån som måste fixas i vilken lägenhet/hus som helst. Sen är det ju månadskostnad med lån och allt på 7000 kr. Och då ingår värme och vatten vilket vi får betala här! Så 500 kr mer i månaden skulle jag lätt betala om så va fallet... Så ja vill ju men jag vill så mkt. haha


jajaaaa livet är jobbigt och jag vill verkligen inte bo här och betala för gg , USCH!!!!!!!
jag ber till gud att jag kan vinna lite pengar!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0