LITE LAGOM SÅDÄR

Har varit hos syster idag, inte gjort nå mer! Nyss tränat med Bozz och han är riktigt riktigt duktig, tänk på att han bara är 7 månader!
Åkte och handla lite mat och sen in på dollar stor och köpte en sån där korkskruv ser det ut som fast det är ju till för att sätta den i marken och sen ha kopplet i där eller en långlina då som jag har så har man den på gårn så får Bozz vara ute hur mkt han vill fast sitter fast då, super praktiskt! Han har varit ute nu i 40 min, har gömt godis överallt på gårn så han har sökt nu ett tag, han är jätteduktig på det också :). 

Idag har det varit en sån här tycka synd om mig själv dag, vet icke varför men får sånt ibland och då vill ja bara vara själv fast ändå inte och tycka synd om mig själv ? Låter patetiskt.

Snart kommer Niclas hem, gud vad jag kallar honom för hans namn nu förtiden, förut va det ju älsklingen eller baby nu blir det mer Niclas, undra vrf? Iaf så ska jag börja med maten eftersom han kmr snart och idag blir det kyckling i ugn med tomater och gorgonzola sås, låter väl mumsigt? :)

Ska börja plocka lite här så det ser anständigt ut. Saknar Hanna förresten :( <3
Fast ja träffa henne i lördags, haha. Mitt egna lilla guld :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0