LÅNGT, KALLT & BLÖTT!

Jag va nog lite för kaxig idag iaf. Skrev på face att lite regn dör väl ingen av typ så vi tar en långpromis för jag tyckte alla va så nego och skrev hela tiden att det regna, så jag skjussade malin till stigslund och sen åkte jag och bozz till sätra, ställde bilen vid på st1 macken, lite längre bort. Jag visste ju att det fanns spår där som är skit bra och roligt och aldrig så mkt folk som i trök hemlingby så börja gå släppte bozz lös och vi gick, kasta kottar,kasta pinnar och lekte lite bland stenarna där , haha vi lekte värsta utställningen och agilityn. Tur att ingen såg oss haha men roligt hade vi. Iaf så tänkte ja flera ggr om vi skulle vända eller fortsätta men jag tänkte att det är väl ingen roligt för bozz att lukta på samma lukter igen så vi fortsatte och det bara börja regna mer och mer och till slut öste det ju ner och jag hade inte ens nå strumpor på mig och jag tänkte alltid med en glad tanke att bozz tkr det här är roligt och vi kmr nog fram snart, mmmmmm Tjena! När jag äntligen kom till nå hus fick ja gå runt där o sen letade jag efter någon gatskylt så Niclas kunde se vart jag var och han bah : du är ju i stigslund!!!!!!!!!! ja tror jag dog lite. För inte fan visste jag vilken väg jag skulle ta tillbaka och jag vägra att gå tillbaka den där låånga vägen så ringde till pappa så fick han åka o leta upp mig och skjussa mig till bilen. Asså haha herregud. Jag har aldrig varit så blöt tror jag, va blöt ända in till trosorna fast jag hade min tjocka vinter jacka på mig, ändå så kom regnet in på nå vänster.

Kom iaf hem tillslut och då tog jag en vaaaaaarm dusch för jag frös som en galning! Så det var hemskt skönt sen satte ja på mig morgonrocken och la mig i soffan under täcket och där har ja legat nu i 2 timmar så oerhört skönt!!!!! Ska inte resa på mig och Bozz är helt slut stackarn, haha. Det blir lite mat nu sen film :) Och imon blir det solning här på gårn då jag köpt cocos olja :D !!! sen på torsdag blir det fix fix, ska tillochmed försöka på att göra en fin frisyr på 2års dagen sådär.

Vi hörs :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0