DET GÅR BRA NU

Skit värdelösa väder vi har då. Jag som tänkte åka ut till skogen med Bozzen. Men när det blir mindra regn någon dag och kanske någon solglimt tillochmed ska jag nog fråga svärfar om jag får låna Riff :) Han och Bozz älskar ju varan och kmr så bra överrens och Riff är ju världens sötaste, hihi.

och på torsdag är det min och Niclas 2 års dag, kan ni tänka er ? TVÅ ÅR ! Det känns som det var nyss vi dejtade fan. Och vi har ju hunnit med så jävla mkt! Utomlandsresa, förlovning, flyttat till lägenhet i stan sen ut till bomhus i radhus, skaffat oss 4a katter på dom här åren, en hund och va med? hmm.. Jäkligt mkt på 2 år tkr ja, haha men underbart har det varit <3 Vi kommer iaf inte åka först på resturang och sen gå på bio som alla andra gör på deras års dag, börjar bli som en rutin förfan. blir ju inge romantiskt liksom så vi har bestämt att vi ska åka ut med båten till någon ö och ha värsta picknicken men vin, grillat, massa ekotiska frukter och massa mys i gräset där. Och såklart ge varandra presenter :D Låter det inte mysigt ? Sen har N tagit ledigt på fredagen för att vi ska kunna mysa hela natten med filmer och jag ska få helkroppsmassage, Behövligt!

Ajja, idag blir det inte så mkt iaf tror jag. Vi ska iaf grilla hemmagjorda hamburgare som Niclas har tjatat om i flera dagar, jag är inte sånt stort fan för hemmagjorda men jag får ställa upp för niclas. Sen till det blir det hemmagjorda chilicheese som jag ska göra, rikigt festligt vaa? :D

Ohh just ja! Den 9 juni åker Niclas till norska gränsen med Jimmy och 2 andra och är borta i 6 dagar så jag hoppas på fin väder då för jag ska ha grillfest,  Välkommna allihopa :D
Just den dagen har en kille från götet köpt biljett hit då han ska komma för att träffa Malin. Dom träffades i Bali så han ska bo här, kommer faktiskt bli roligt :) Fast jag ska väl försöka hålla mig borta så mkt som möjligt fast det är mitt hem, haha men allt för Malin :D men har sagt att jag ska ha fest iaf och dom måste va hemma haha.

Ja nu blev det en hel del, måste ta in Bozz nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0