ÄR INTE DETTA KÄRLEK SÅ VET JAG INTE VAD KÄRLEK ÄR ISF!

Asså detta är äkta kärlek. Jag kan även tala om att jag har suttit här och grinat till den här låten men det är väl bara mänskligt?
Jag älskar låten, en av dom bästa ja hört i hela mitt liv. Det är så äkta och så underbart fint. Han måste vara bland dom få killarna på denna jord som är så underbar och snäll genom det man läst och hört av honom iaf.

Han har så rätt i det han sjunger så det är sjukt. Man vet aldrig när en olycka är fram och det kan mkt väl leda till det som dom visar i videon. Man ska vara så orehört tacksam för att man är "normal" och kan leva ett "normalt" liv med dom man älskar. Jag tänker ju direkt på Niclas. Skulle detta hända honom skulle jag inte tveka en enda sekund att stanna kvar vid hans sida oavsett. Och det är som Chris sjunger, vad skulle jag vara för "flickvän" om jag skulle lämna honom när han behöver mig som mest liksom. Skulle aldrig falla mig in, fortfarande samma själ och personlighet som förut fast ett annorlunda skal. Ni måste lyssna på texten och kolla på hela videon. Så hemskt tragiskt men så oerhört romantiskt av honom.

Kan inte sluta lyssna på den heller. usch!

Och så vill jag bara skriva att Jag älskar dig Niclas så mkt och kommer ALLTID finns vid din sida OAVSETT vad <3




Han sökte ju till American Idol och i den här videon nedanför så berättar han lite om vad som hänt :( och så får hon träffa juryn! underbart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0