AJ AJ AJ

för den sjuttielfte gången så skar jag mig i fingret idag igen fast jätte mkt denna gång!!! asså huden brevid nageln på långfingret är ett stort jack i och huden hänger o dinglar!!! Och det spruuuuuuuuuuuuuuuta blod typ, va skit läskigt och gjorde skit ont, stackars mig va? Men älsk tog hand om mig <3

Iaf så till nå helt annat, Chefen från Neonatalen ringde mig igår och tacka så hemskt mkt för den tiden. Hon och dom andra var jättenöjda med mitt arbete ( skit roligt att höra ) och hon frågade även om jag var sugen på att fortsätta med ett annat barn som eventuellt skulle komma in och om jag vela sitta hos andra som redan var inlagda, tackad såklart Ja.

Nå mer intressant har väl inte hänt, nej. Öhm. Har inge mer att skriva tror ja heller.

Avslutar med något ord till min finaste älskling ,
JAG ÄLSKAR DIG NICLAS HEDIN ! DU ÄR MITT FINASTE, VÄRDEFULLASTE JAG HAR <3

pöss!

Kommentarer
Postat av: Annica

haha fan va jag hatar när du beskriver när du gjort illa dig, du får det att låta så jävla äckligt så jag har rysningar hela dagen haha. Haha hudflörpar som hänger och dinglar och grejer xD Men stackare iaf tur att niclas tog hand om dig =)

2011-05-12 @ 14:20:54
URL: http://yamaica.blogg.se/
Postat av: ida

hahahahaha Annica då :P du är så go <3

2011-05-12 @ 15:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0