VÄRLDENS DUKTIGSTE HUND

När jag slutade jobbet åkte jag hem och städa undan lite skit. Sen åkte jag , älsklingen, bozz & ozzy ut i skogen o släppte dom lösa, Bozz älskar ju det, värre med ozzy. Iaf så gick vi in en bit tills Ozzy bara vände på klacken och drog ut mot vägen. och det är väl ända gången han sprang. Iaf så har ju bozz lite vallning i sig så vi sa att han skulle hämta ozzy, för ozzy lyssnade inte på oss när vi skrek stanna så bozz sprang som en jävla kanon till ozzy, skällade på honom så han stanna, sprang runt han och sen så stannade han framför ozzy mitt i vägen så ozzy inte kunde gå nånstans, vi blev jäkligt impad :D åh min fis! Sen så har ja ju lovat att visa på video att bozz kan fot, så videon nedanför visar detta, han är så sjukt duktig min lilla 5 månaders kille <3
Efter skogspromenaden som ozzy förstörde så åkte vi o handla o sen hem. Köpte en boll till bozz som han älskar och hållt på med ända sen vi kom hem, han bärde den tillochmed i munnen från bilen ända hem :D
Jag o älsk åt även en liten mellis, blev halverade avocadosar med gräddfil och räkor på, sjukt gott och nyttigt :D
Ikväll blir det en kycklinggratäng med risbotten och fetaost sallad, musigt va ?

ajja , titta på filmen nu och va stolt över min bäbis <3 Förresten, varför blir mina filmer så smala när jag lägger in filmer på youtube ifrån ifånen? är det bara för att jag filmar rakt, liksom med ifånen uppåt ? ska man ha den vågrätt när man filmar kanske ?
Puss :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0