VAD SKA JAG GÖRA?

Som alla dom flesta vet så skadade jag fotleden för 3-4 veckor sedan ? Var hos HC men inget brutet då jag kan ju gå på foten nu Men asså när jag rör den i olika vinklar så gör det fruktansvärt ont och ibland känns det som fotleden går av rent ut sakt fast jag bara går vanligt liksom. Jag kan inte böja foten bakåt eller pointa foten ( om ni förstår vad jag menar ) för då känns det som den ska gå av också. Och ibland känns det som det är "luft" där i foten och som den ska knäckas fast försöker jag göra det gör det ont o känns som den ska gå av igen. Kan en vrickning/stukning hålla i sig så länge? Va tkr ni ja sla göra, ringa och höra med rådgivningen ? Visst, dom kan ju inte göra nått för foten är ju inte bruten men ajja gör så ont vissa gånger :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0