UNDERBARA DAG!

Började ju dagen på sjukhuset, sen vidare till spinningpasset, jag dog! Hämta Bozz, Nina & Ozzy efter och vi åkte ut till stugan, tog av oss jackorna och satte oss på isen på havet och solade medans Bozz & Ozzy fick springa omkring och det va ett litet "vattenhål" ( så fint som Nina kallade det ) som vi satt brevid och där hade Bozz det jätteroligt, han älskar verkligen vatten <3 Efter en timme där ute åkte vi till Jula där jag såg att dom hade grillar på lager ( stog det på internet ) och när vi kom dit hitta vi igen! Jag frågade 2 killar i personalen var va att en svarade : öh ne vi har inte börjat med den säsongen än, skit spydigt! HALLÅ, man kan väl förfan grilla året om och det är inte så att grillar har ett utgångsdatum plus att det är fan vår, jävla puckons. Nehe sa jag och sa att jag skulle åka till biltema för där har dom iaf allt! Och japp, jag hade rätt så där köpte jag med mig en grill hem så ikväll ska vi grilla här på altan och mysa <3 ! När vi kom hem så började jag plocka, Nina diska och jag damma av, jag damsög och jag torkade golven med min godluktande luktsättare eller vare nu heter, haha. Så nu är det fint här men är less på att städa me den där sugiga jävla damsugaren så jag blev så irriterad så jag var så nära att slänga ut skiten men ajja nu äre gjort! Jag sket i att bädda sängen för Niclas ska väl få göra nått också, hihi.

Åh man blir så glad när solen är framme, det är varmt ute, snön smälter och en blåklar himel , i'm loving it !

och så måste jag säga GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA PAPPA SOM FYLLER ÅR IDAG! <3 :) 



Världens finaste , goaste , sötaste hund <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0